Promotie
Van gevelbelettering tot goodiebags
You'll never get a second chance to make a first impression
Marijke Helwegen zei het al: “You’ll never get a second chance to make a first impression.” Ze doelde daarmee op haar verjongde, frisse uiterlijk en met promotiemiddelen is dat eigenlijk net zo.
Om jouw aanbod in de markt te zetten is het belangrijk dat de eerste indruk die je maakt met je
imago (het beeld dat anderen van je hebben) goed aansluit bij jouw als persoon.
Door alle elementen van jouw
visuele identiteit
(logo, lettertype, kleurgebruik, beeldtaal) consistent in te zetten zal jouw doelgroep zich aangetrokken voelen tot jouw product of dienst en jouw stijl altijd herkennen.
Maak een onvergetelijk indruk!
Organiseer je een evenement? Ook dan wil je opvallen! Suzanne helpt je graag met de promotie van je symposium of productlancering. Niet alleen met programmaboekjes en bewegwijzering, maar al vanaf het moment dat de eerste aankondiging de deur uitgaat tot het moment dat de bezoekers weer naar huis gaan met een leuke goodiebag.
Review
Suzanne denkt geweldig mee en voelt goed aan wat je wensen zijn maar bovenal weet ze die keer op keer te vertalen in verrassende ontwerpen! Echt een aanrader.
Ine Giesbertz
Projectleider Pensioenfonds Rail&OV
