Branding

Maak indruk met je visuele identiteit

You'll never get a second chance to make a first impression


Marijke Helwegen zei het al: “You’ll never get a second chance to make a first impression.” De eerste indruk is belangrijk en dat kun je dus het beste maar meteen goed aanpakken.

Marijke doelde daarmee op haar verjongde, frisse uiterlijk en met een huisstijl is dat eigenlijk net zo. Om je merk of onderneming sterk in de markt te zetten is het belangrijk dat de eerste indruk die je maakt met je imago (het beeld dat anderen van je hebben) goed aansluit bij je eigen identiteit.

Graag hoor ik het verhaal achter je onderneming. Je persoonlijke visie zal ik vertalen in een krachtige huisstijl: logo, lettertype, kleurgebruik, beeldtaal... alle elementen die samen jouw visuele identiteit vormen. Door die bouwstenen in al je communicatiemiddelen te gebruiken ontstaat een eenduidige uitstraling waarmee je je merk of product een herkenbaar gezicht geeft.

Personal Branding voor ZZP'ers


Als ZZP’er ben je naast je 'echte werk' vaak ook verantwoordelijk voor je online zichtbaarheid. En dat kan een behoorlijke kluif zijn! 

Het is niet altijd makkelijk om tussen de bedrijven door ook nog je sociale kanalen te onderhouden. Het zijn immers heel wat ballen die je in de lucht moet houden.

Maar jongleren kunnen je leren! Met het Picture Yourself pakket wordt werken aan je personal branding een stuk makkelijker. Én leuker!

LEES MEER

Review

Als communicatieadviseur weet ik het nodige van huisstijltrajecten. Pas toen ik zelf een logo zocht voor mijn bedrijf, besefte ik echt hoe 'dichtbij' zo’n beeldmerk komt. Het zegt alles over wie je bent en wat je belooft.

Suzanne voelt dit haarfijn aan, weet ik. Dus het lag voor de hand om de zoektocht samen met haar op te pakken. Een goede beslissing, want haar eerste voorstel was 'spot on'. Alles klopt: het icoontje, de kleuren, de uitstraling. Dít is Gufo communicatie. Heel blij mee!
MEER REVIEWS

Meer projecten

BEKIJK ALLE PROJECTEN
Share by: